
- Sadece bir kullanıcı adı ve parola kullanarak daha hızlı ödeme
- Kart çıkaranlar, işyerleri ve kart sahipleri için ücretsiz hizmet
- Checkout 3 tıklama ile çalışır.
- Üye olmak basit ve güvenlidir.
- Akıllı telefonlarda, tabletlerde, dizüstü bilgisayarlarda ve masaüstü bilgisayarlarda çalışır.
- Tüm başlıca kredi veya banka kartları ile çalışır.
Ödeme hacminizi artırın





Diğer tüketiciler ile karşılaştırıldığında, Visa Checkout müşterileri kişi başına %30 daha fazla işlem gerçekleştiriyor.
*Visa’nın yaptırdığı comScore 2015 VisaCheckout Araştırması. comScore araştırma panelini oluşturan ABD’de yaşayan bir milyon PC/dizüstü bilgisayar kullanıcısının tüm e-ticaret alanlarında yaptığı satın alımlara dayanan veriden alınmıştır. Nis. – Eki. 2015
Dijital ticarete duyulan ilginin artmasıyla BBT tarafından yapılan bu araştırma Visa Checkout teknolojisinin bu ortama en uygun çözümleri sunan altyapı olduğunu ortaya koymuştur. Uygulamadan sonraü BB&T’nin Visa Checkout müşterilerinde kademeli olarak yıldan yıla %117 hacim artışını nasıl sağladığına ilişkin BB&T vaka çalışmasını okuyun.

Markanız ile öncülük eder.

Visa Checkout, markanız ile öncülük eden tek online ödeme çözümüdür. Bu sistem kart üzerinde yer alan görseli Visa Checkout butonunda göstererek kart sahibinin güvenini artırır ve kart kullanım oranlarının yükselmesini sağlar.
Visa Checkout sisteminde gerçekleşen her 1000 işlem, katılımcı bankaların kart sahipleri nezdinde 16-24 dolar tutarında üst segment marka algısı yaratmasını sağlar.
2 Tahmini değer, Visa’nın iç analizlerine ve eMarketer'in ABD Finans Hizmetleri Sektörü: Dijital Reklam Harcamaları Tahmini ve Eğilimler raporu (2015)’ten alınan görüntüleme başına maliyet (CPM) rakamları baz alınmıştır. Bu bulgular geniş kapsamlı kart görseli seçeneği sağlayan Visa Checkout kartı veren bankalar için geçerlidir.

Kart sahiplerinizi korur
Visa Checkout, ödeme bilgilerinin güvenliğini sağlamak amacıyla sahtecilik izleme sistemleri dahil çok sayıda güvenlik katmanı kullanır. Visa Checkout’un risk yönetimi araçları, genel e-ticaret segmenti ile karşılaştırıldığında sahtecilikle mücadelede daha başarılı sonuçlar alınmasını sağlamıştır.


katılımcıların %95’i kayıt olmanın kolay olduğunu belirtti.

katılımcıların %96’ı kendini güvende hissettiğini belirtti.

10’da 9’u hizmeti kullanmaya devam etmeyi planlıyor.
Kaynak: Visa’nın Mart 2015 tarihinde Millward Brown’a yaptırdığı Visa Checkout Müşteri Deneyimi çalışması.
ABD’de bulunan 1241 tüketicinin katılımıyla gerçekleştirilen online anket sonuçlarından elde edilen veriler baz alınmıştır.

Visa Checkout, bu platformu kart çıkaran bankalar, dijital cüzdan ve uygulama sağlayıcılarına hizmet vermek üzere faaliyete geçiriyor.

Visa Checkout önde gelen seyahat, turizm ve hazır giyim\moda sitelerini de kapsayarak genişliyor.

Bank of America, müşterilerine Visa Checkout’a hızlı geçiş imkanı sağlıyor.

Visa Checkout dünyada her geçen gün yenileri eklenen 250.000’den fazla iş yerinde kabul edilmektedir.


